Nu är det över! :(

Japp! Nu är det över! Vill inte att den ska va slut! Men grymt bra var den iallafall och fick bästa platsen haha på en soptunna. :P Ingen sa till mig att jag inte fick sitta där så jag satt där och såg skitbra, såg hela scenen. :D Men ja! Nu är det över och kan inte fatta det! Vi såg deras buss på vägen in haha. :D Så coolt. :D Men ja. Det gick så himla fort, för fort! Kan inte fatta att jag har varit där nu! Jag som har längtat så mycket, men nu är det bara 13 dagar kvar till Takida. :D Men ja. Det enda dåliga var att de var en halvtimme försenade. :( De började med instrumenten kl 20.00 när de skulle spela då. :P Men det var verkligen värt väntan!
 
Bilder och filmer kommer läggas upp här på bloggen snart. :D Om ni undrar varför jag inte har lagt upp någon bild från konserten på instagram nu så är det för att den funkar inte igen. Så himla dåligt! Man måste logga in på någon grej och så står det att wifi är inte ansluten, blir så himla arg på det här!!!!!! Vill ju ladda upp bilden från igår! Men ja, den kommer så fort jag får igång instagram igen! Nu måste jag avsluta. Hej då!
 
 
Här spelade de!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0