Påsklov snart! :D

Snart är det påsklov! :D Fast egentligen har vi studidag imorgon och på Torsdag är det ju skärtorsdag, men ändå! :D Det ska bli så himla skönt och får typ lov en halv vecka mer än alla andra haha! :D Nej, men typ. :) På lovet ska jag inte göra så mycket. Ska ju se Takida i övermorgon och kan inte fatta att det är i övermorgon! :D Har längtat så himla mycket!!! Och man kommer ju somsagt autografer efter och ja det ska bli så himla kul bara! :D :D Sedan så vet jag inte vad jag ska göra mer, jo fira påsk såklart. Men sedan ska jag bara ta det lugnt och ridningen är ju som vanligt och ja sedan ska vi typ åka den nya båten Grace med några vi känner vilket ska bli väldigt kul det också! :)
 
Nu har tävlingen som skulle vara ute i gulsippan 6 april blivit ändrad till Berga igen för att de tror att snön kommer vara kvar då, men hallå? Hur kan de liksom veta att den kommer vara kvar?!  Man måste ju vänta och se, inte bestämma två veckor innan. Kommer typ inte tävla då om det är ridhus. Har ärligt talat tröttnat på det och vill tävla ute nu! Så kommer inte tävla då. Tror iallafall inte det. :) Men vi får se hur det blir! :) Men ja. Sedan ska jag inte göra så mycket mer. :)
 
Idag ska Sofia följa med mig på ridningen vilket ska bli kul! Och det var länge sedan sist och hon ska filma och tänkte göra en film om när jag rider då som kommer komma upp här på bloggen. : ) Vi får se! Sedan håller jag på och gör klart filmen som egentligen skulle vara klar igår typ, men ja. Ska göra hela låten och den är typ 4 min så ja. Men den kommer upp snart!
 
Nu är våran klassresa äntligen bokad. :D Vi ska ju åka Berlin den 4-7 juni och det ska bli jättekul! :) Längtar så mycket! Vi måste bara samla liter mer pengar som vi ska ha där och så. :)
 
Nu är det också troligtvis bestämt att jag ska se Yohio på Annexet 5 okt! :D När han gör sin höstturné med albumet Break the border! :D Så himla kul och jag ska antingen gå med Felicia eller en kompis som heter Paulina, hon gillar honom också och längtar så mycket! :D Men nu tänkte jag avsluta. Vi hörs senare! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0