Resultat :)

Idag var det ju sista tävlingen i Berga för säsången. :) Nästa gång är det ju i Bergadagarna, men det är ju inte försn i maj eller juni. Men ja. Dagen var som vanligt jättekul och fick ett antal placeringar. :) Glömde att ta med mig en penna så jag kunde inte lämna in mina tävlingsböcker så ja. Men här kommer resultaten så gott som det går ialalfall. :D på 0+2 och Polly på 0+1
Smulan gick väl på 0+2?
 
Smulan: Gick på 0+1 fel och kom 1:a av tre kaniner. :)
Piggelin: Gick på 0+2 fel tror jag och plats vet ej.
Polly: Gick på 0+1 och vann klassen och fick 1 pinne till så nu har hon bara 1 kvar till medel. :D
Theodor: Gick på 1 fel i grunden men blev tyvärr utesluten i finalen. :P
Fluff: Gick på 8 fel i grunden, men blev också utesluten i finalen. xD
Cand: Blev utesluten i grunden.
 
Nästa tävling är då i gulsippan! :D Filmer kommer! :D
 
 
Fluff! :)

Kommentarer
Postat av: Clara

Piggelin gick faktiskt på 0+2 och Polly på 0+1
Smulan gick väl på 0+2?

2013-03-25 @ 08:12:14
URL: http://kanintjej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0