Rolig helg! :D

Äntligen helg! :D Det ska bli så himla skönt och roligt! :D För imorgon ska Felicia komma vid typ kl 1 och då ska vi väll åka ut med rullen, vara ute med kaninerna och sådant! :) Det ska bli väldigt kul! :) Hon ska ta med sig Blixten eftersom det är tävling på Söndag så han ska få sova i Theodors transportbur under natten! :) Men ja, sedan så är det somsagt tvling på Södnag och har inte tävlat på typ fem veckor så det ska bli jättekul att få tävla igen och det är sista gången för den här säsången i Berga för nästa tävling är 6 april och då är deti gulsippan! :D Förhoppningsvis om alla snö har gått bort. ;) Jo då! Det har den nog! :D Men så ja. Sista gången i Berga för säsången då. :) Men det ska bli kul och Felicia ska filma mig och jag ska filma henne så filmer kommer upp på min Youtubekanal från tävlingen som vanligt! :D Sedan håller jag på och gör en ny film och den kommer jag ladda upp senare liksom, för jag behöver filma lite mer och så. Men vi får se! :)
 
Sedan är det bara två dagar kvar och sedan påsklov! :D Så himla fort det har gått altså, kändes som om vi kom hem från Dubai för typ en vecka sedan! :O Men ja. Ska bara gå Måndag och Tisdag för vi har studiedag Onsdag och sedan är det ju skärtorsdag då jag ska se Takida! :D Och sedan långfredag och sedan är det fakiskt påsk! :D
 
Igår började Takidas turné och nu är det bara 6 dagar kvar tills de kommer till Stockholm! :D Längtar så himla mycket! :D Kan inte fatta att jag ska få träffa de igen!! :D Helt sjukt!!! :D Men ja. Det var nog allt. Ha en bra helg! :) Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0