Tjingeling allihopa! :D :D

Idag gäller det. :D För då är det konserten!!! :D Den ska vara kl 8 och jag ska träffa Filippa utanför pressbyrårn i Slussen halv fem och Felicia utanför Mac Donald´s. Där ska vi äta till typ kvart över fem, sedan ska vi ta en färja som går över till grönan, som går typ halv sex eller tjugo i så vi är där till sex eller till och med lite innan. :) Så vi är säkra på att få längst fram! Längtar så himla mycket!!! Nu är det bara 8 timmar kvar tills konserten är!!! :D Längtar som fan alltså! Nu orkar jag snart inte vänta längre, vill vara där NU, NU, NU!!!!! Men måste stå ut lite till! Jag hinner bara vara hemma en timme för jag kommer hem halv fyra och måste åka igen halv fem haha! Men har laddat kamerorna så de är fulladade och ja. :D Så inte de laddas ut där så jag inte kan filma. :P Vore ju jobbigt! Jag ska typ filma när vi åker till konserten, sedan på konserten såklart och sedan hem så ni får följa med liksom. :D Så kommer jag göra en enda film av det och lägga upp här. :D Bra vah?! :D Kommer vara så himla galen där!!!! Haha! :P Men ja. Snart gäller det! Kan inte fatta att jag har räknat i 148 dagar nu! :O Helt jävla sjukt! Men ja! Hej då! :D Berättar hur konserten var sedan!!!
 
 
 
:D :D :D <3 <3 <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0