Tjingeling!

Nu är dagen inne! :D ÄNTLIGEN! :D Men den är ju inte förns ikväll, men ändå. Kan inte fatta att det är idag!!! :D Först ska vi till Nacka Forum och shoppa lite, sedan ska jag bara vara hema i en och en halv timme leler något och måste åka vid 6 för ska träffa de i Slussen halv 7! :D Gud vad jag längtar!!!! Kan inte fatta att jag ska få träffa de idag!!!! :D Det ska verkligen bli så himla kul och komihåg att kika in här ofta ikväll för det kommer komma upp en massa videobloggar. Det lovar jag! ;) Och sedan kommer jag också göra en film om hela konserten liksom. :) Som jag gjorde med Stiftelsen om ni kommer ihåg? Ja, ni kommer fatta sedan. :D Men ja! Nästa gång hörs vi väll där då!!! :D :D :D Hej då!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0