0 dagar kvar! :D

Idag ska ju jag som ni redan vet se Fun. på grönan och det skab bli så himla kul!! :D Håller på och laddar kameran och komemr ju självklart ta med min iphoen så jag kan fota också! :) Men ja! Innan dess ska vi åka till sickla och äta middag och sedan ska Sarah och mamma gå på bio och då tar jag bussen därifrån och åker till Slussen istället! :D Men jag bloggar mer senare och jag kanske kommer blogga där! :D Och juste nu är det prick en månad kvar till Berlin! :D Men ja. Hej då sålänge!
 
 
 
Taggar! :D
 

Kommentarer
Postat av: Teamhundarna

Hejsan!
Läs : Teamhundarna.blogg.se! ^^ Kommentera och följ, det skulle betyda för oss! <3

kram

2013-05-04 @ 21:19:30
URL: http://teamhundarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0