FREDAG! :D

Idag är det ju som ni vet Fredag och det är ätnligen helg! Imorgon och på Söndag är det tävling i bergadagarna och jag ska somsagt sova över hoss Felicia från Lördag till Söndag och det ska bli så himla kul!!! :D Men ja! Kommer somsagt lägga upp en massa videobloggar! :)
 
Idag har jag bara varit i skolan och skulle gentligen rida för Sarah iag också, men hon kunde visst rida så jag kunde inte rida för henne! :( Men ja. Idag kom ju 1Rs nya video ut! :D Så himla bra och kollar påden 24/7 nu här haha! xD
 
Haha juste idag så tovade jag ett hjräta och så stog det OneRepublic på det, men jag missade L:et hahaha! Men j. Jag komemr ge de de när jag träffar de! :D Hoppas de kommer gilla det och inte kommer se att L:et saknas, men det komemr de väll haha! M
 
Men nu har jag bara varit ute med Theodor och filma. Ska göra ännu en ny film haha. xD Men Men ja! Nu ska jag ta och avsluta. Men hej då! :)
 
Åh juste det kom ut 1R kläder  i veckan och jag måste ha sånna här!! :D :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0