Fredag!

Tjing allihopa!! 
 
Äntligen Fredag och det ska bli så himla skönt med helg. :) Idag var den årliga talangjakten i vår skola och det var väll ganska bra. :) Haha det gick inte så bra för våran klass. Det var killarna som hade gjort ett band och de ja de gjorde lite fel haha. xD Men ja! Sedan hade vi bild och slöjd hela dagen som vi har varje Fredag, så det var chill. :)
 
Nu har jag några väldigt bra nyheter som jag säger haha! :D Men det är att jag ska få se Takida och Stiftelsen i sommar och är så himla glad för det!!! Trodde inte jag skulle få det och trodde jag skulle få vänta ändåa till hösten! Först tänkte jag ju se de på Bråvalla, men då täntke jag att det var typ förlångt och så! Men sedan täntke jag äh skitsamma haha! Jag måste se de i sommar! Och jag ska sova över hoss Iza då. :D Men först måste vi träffas innan! Så nu har jag jättemycket planerat i sommar! :D Först är det landet och fira midsommar sedan hjärtbarnsläger, sedan ska jag se  Takida med Iza. Sedan ridläger, sedan ska jag se Stiftelsen med Jennifer i örebro och sedan kommer en som vi känner och han ska va här i två veckor. Asså det var han som vi åkte till Frankrike förra sommarn om ni kommer ihåg? :P Sedan på helgerna på sommarlovet så kommer det ju vara tävlingar och ska tävla i 08kt också. Så massor med tävlingar kommer det också bli! :D Så den här sommaren komemr bli toppen! Och ni får vara beredd då att jag inte kommer updatera så mycket då, komemr bara lägga upp videobloggar då haha! xD Men ja! Längtar så himla mycket! Och nu är det bara tre veckor kvar till Berlin! :D Om tre veckor är vi där. :D Haha tänk när ajg sa att det var 10, det var inte alls länge sedan känns det som och det har gått skitvårt! Men ja och sedan så är det tävlinge i Hågelby och Bergadagarna snart och ska typ sova över hoss Felicia då och det ska bli väldigt kul! Och juste. :D 1R har gjort en ny video om en av deras nya låtar Counting Stars och längtar så mycket tills den kommer ut!! :D
 
Men nu tänkte jag avsluta. Hej då! :)
 
 
 
Så bra! Dör!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0