Helg!

Tjing allihopa! :D
 
Har inte bloggat på typ en vecka sedan jag vet xD Orkade inte heller göra en utvärdering om ridlektinen heller, men hoppas det är ok. :P Men veckan har bara rullat på så har inte hunnit. :) Var hoss Sofia på Onsdag och vi fotade och hade det trevligt och så gungade jag och Paulina och då lyssnade jag på på Feel Again och sjöng med hahaha, xD Ok, det våre inte så kul, men ja. :P Sedan bakade vi också. :) Och på Torsdag pluggade jag ju som vanligt med Filippa i Nacka Forum! :)
 
Kag och Felicia tänkte ju se Bon Jovi idag, men Felicia fick inte! :( Men jag red för Sarah istället idag så har ridit två ggr den här veckan nu om det var så intressant haha! xD Mne ville ju helst se Bon Jovi så är så himla ledsen över att jag inte fick se de! :( Det skulle ju va så coolt! Men aja nästa de kommer så måste vi se de! :D
På Söndag är det tävling i Hågelbyparken och det ska bli väldigt kul! :D
 
Men ja. Juste har sytt en kanin i slöjden och här är en bild på den om någon är intresserad haha! :P
 
 
 
Väldigt ful haha. xD Sedan skulle vi också måla en av våra valda konstnärers målningar och det här blev resultatet! :)
 
 
 
Men här kommer lite bilder osm jag tog med Sofia! :)
 
 
Men ja. :) Har inte så mycket mer och säga och utvärderingen från idag kanske kommar upp. xD Men den kommer väll antagligen inte det. ;) Haha, men ska försöka.
Men aja. Vi hörs! Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0