Idrottsdag!

Tjing allihopa! Idag hade vi idrottsdag! Men jag var inte med haha! Jag satt med Paulina en kompis och åt klubab som ni kanske har sätt på isntagram hahah nej, men jag kastade kula också. Men det var det ända haha, ajg hatar idrottsdagar! Men nu är det över iallafall. :)
 
Igår kom ju Stiftelsens nya låt En annan värld ut och den är gryyyymt bra och jag bara äääälskar den!!!!!!! Ni måste bara lyssna på den!!!!!! Och imorgon är det premiär elelr vad man ska säga för 1R nya video Counting stars! Längtar så sjukt mycket! Imorgon erfter skolan kanske jag ska rida istället för Sarah igen och då kommer Sofia följa med hem också. :) Och det blir hoppning då. :)
 
Som ni kanske märkte så har jag laddat upp en ny film nu! :) Så det är bara att gå in på min youtubekanal och kolla på den! :) Juste. Nu rä det inte alls långt kvar till Berlin! :D på Tisdag drar man!! :D Längtar så sjuuukt mycket!!!!!!
 
Det är ju tävling i Bergai helgen och då komemr jag ju sova över hoss Felicia och då kommer jag lägga upp videobloggar igen så jag håller mig updpaterad tänkte jag! Men ja. Nu ska jag nog ta och avsluta! Hej då! :)
 
 
 
 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0