Långhelg! :)

Tjenare alla människor!
 
Imorgon är det ju Kristihimmelfärdsdag och då är vi lediga och även på Fredag! :) Sedan är det ju vanlig helg, men det blir långhelg! :D Kommer ha en väldigt fullspeckad långhelg haha! xD Först ska vi på spa Torsdag - Fredag, sedan ska jag tävla på Lördag och sedan på kvällen ska vi ha gäster och de ska komma på middag liksom :) Sedan är det tävling på Söndag i stallet! :) Men det ska bara bli kul! :) Men ja så ni vet varför updaten inte kommer vara sådär jättebra. xD Men filmer kommer komma upp både från tävlingen med kaninerna och tävlingen i stallet och sedan håller jag även på att göra en till fillm och sedan ska jag också ladda upp filmer när jag tränar med kaninera så vänta bara så kommer det upp massor med filmer! :D ;)
Juste. Kommer också p.g.a det förlänga frågestunden till Söndag kväll kl 21.00. :) Sedan kommer jag lägga upp en video och svara på frågorna! :D Så ni vet! Så fråga på bara! :) Juste! Ska göra om i mitt rum och när det är klart så ska jag göra en ny roomtour, så ni vet haha. xD Ha en bra långhelg allihopa! Så hörs vi! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad brukar du göra på fritiden ?

2013-05-08 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0