Nu är det över! :(

Nu är det över!! :(( Åh det var så jävla bra och Nate som sjöng var så jävla söööt dööör!! ^_^ Men gud han var verkligen det hihi!! :D Men ja! De spelade alla hitlåtar såklart! Asså We are young, Carry on och Some Nights sist! :D Håller på och laddar upp alla filmer nu så ni vet!! :D Men åh bill inte att det ska vara slut!! :( Det var så himla bra verkligen!! Synd att man inte fick träffa de, om man fick det så skulle jag fråga om jag fick krama Nate!! Men ja! Hoppas verkligen de kommer tillbaka till grönan nästa år igen! :D Då måste jag se de då också! ^^  Men ja! Här kommer lite bilder och somsagt, håller på och laddar upp filmer! :D Sedan måste jag plugga till No provet imorgon! Men ja. Vi hrös kanske senare, hej då! :)
 

Kolla sååå sööt, dööör!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0