Resultaten!

Idag var det ju tävling i Hågelby!  Hehe glömde alla mina tävlingsböcker och koppellådan så fck låna Felicias koppel haha! xD Men här kommer resultaten iallafall!

Smulan: Gick på 1+2 och kom på 3:e plats. :)
Fluff: Gick på 2 +5 fel. :P
Piggelin: Gick på 3+5 fel.
Polly: Strök Polly för det började att spöregna!! :( Så fick inte starta henne idag! :(
 
Och juste jag har en nyhet haha! ;) Nu ska jag och Felicia troligtvis se Imagine Dragons den 5 nov också! :D Haha en mån efter Yohio konserten! :D Men jag ba, kan vi inte se Imagine Dragons nu då när vi inte kunde gå på Bon Joiv, hon ba visst! :D Hha och då har jag nära för konserten komemr vara på mitt gymnasum haha för det ligger en konsertlokal vid mitt gymnasium haha! :D Och där ska de spela! :) Men så det bli kul! Haha kommer ha gått på 13 kosnert nrä det här året är slut!! :D Haha! xD Men det är så kul haha! :D
 
Men nu msåte jag lyssn apå klassisk muskhistoria, vi har prov på det imorgon. Skiittråkigt! Man ska typ lyssna på 20 låtar och jag vill lyssna på 1R eistället haha! xD Men ja! Ska avsluta nu. Hej då! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0