Tjingeling allihopa!

Tjing allihopa!
 
Har inte bloggat på ganska länge så tänkte göra det nu! :)
Igår följde Sofia med mig till ridningen och det var kull :) Det kommer troligtvis upp ett inlägg senare om jag kommer ihåg haha! Men vi har asmycket i skolan nu. Vi ska ha musikprov på Måndag med 20 låtar som man ska kunna! Om Bethoven och så, skitjobbigt! Sedan ska man också göra en uppsats som ska lämnas in nästa Fredag! Men jag har kommit en bit på vägen så jag behöveri nte oroa mig. :) Men ja!
 
Juste. Nu är det kanske så att jag ska få se Bon Jovi på Fredag! :D För de ska  ju komma hit och spela då! :D Så jag och Felicia kanske ska se de om vi hittar några biljetter. Men hoppas vekrligen det, för det vore verkligen askul!!! Det är inte bara för att de är bra, det vore kul utan att de är ju så stora och har aldrig varit på en stådan stor konsert! Det kommer va skitmycket folk och ja det kommer vara så himla coolt att sitta där bara! xD Men ja. Jag hoppas verkligen det blir av! Men nu vet ni iallafall. Ska avsluta nu och ett inlägg kommer somsagt upp kanske senare idag! :) Vi får se. :) Hej då!
 
Kolla bara! :D
 
 
Här är de .:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0