Tjingeling sixten!!!

Haha, vet inte varför jag skrev så! Men i Dubai så sa vi så hahaha xD Asså jag, Frida och Sarah. Åh saknar Dubai så mycket! :( Men ja!
 
Har haft ganska mycket i skolan och så iallalfall igår var jag tvungen och plugga så det blev ingen videoblogg där jag svarar på frågorna heller! Men ska göra den nu och svara på de frågorna som jag fick in! Men ja. :) I skolan nu så ska vi göra filmer på både Engelskan och Svenskan eftersom Nationella är klara och det är bara chill nu typ! Men det är väldigt skönt och det är jätteroligt att göra filmer. :D Men ja!
 
Har haft en One Diretion låtsom heter One way or another i huvudet i två dygn och det är så himla jobbigt haha! Kommer ihåg när jag hade If I lose myself i huvudet en vecka hahaha. xD
Men nu ska jag göra videon och svara på frogorna så stay tuned som man brukar säga haha! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0