Tjing!

Det har hänt mycket sedan senaste gången jag bloggade! Eller kanske inte så himla mycket då! xD Men jag och Felicia, Sanna och Emelie såg Stiftelsen i Torsdags på Anexet och det var så himla braaaa!!!! VIll tillbaka NUUU!!! Det var en av dom bästak onserterna jag har varit på! Det var proppat med folk och vi stog LÄNGST FRAM som vanligt! :D Sedan fick vi fota med dom och deras aoutografer och jag filmade medans haha, kommer göra det varje gång nu! Då kan man ju kolla på det hela tiden sedan! :D Men ja!
 
Nu är det vekrligen bestämt att jag ska se The lumineers! Så jäääkla kul!!! Vi har köpt biljettter nu så det är skitnice!! :D Det är också på Annexet! :D Men ja! Och på lördag är det förste tävling hela dagen och sedan kl 2 måste jag pka hem och sedn ska jag på horse show! :D Ska ju både se matinén och gala showen! :D Så jäkla kul!!!
 
Det var det, hej då!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0