I Florida!

Hej allihopa!
Ig[r kom vi fram till hotellet ganska sent. Ungefar vid 10 snaret. Resan gick bra forutom att det bara var trakigt att sitta i ett flygplan 9 timmar. Men jag tittade pa Harry Potter 7 del 2. Hehe...har bara sett den filmen, men ska se forsta delen ocksa, sedan vet jag inte om jag ska se alla dem andra filmerna...liksom orka satta sig och kolla pa alla dem. Men jag ska nog kolla pa del 1  bara iallafall! :)
Idag har  var vi bara legat vi poolen och slappat, jag, Sarah och var kompis (vi reser ju med en annan familj och deras barn heter Emma. Henne umgas vi med och sadar. Sa vi badade idag jattemycket, 2 timmar! :p Det var jattevarmt, typ 26 grader i den vanliga sedan ar det en pool bredvid som vi inte badade i men jag kande pa vattnet pa den poolen och det var typ kanske 28. Men ja...snart ska vi ata midda. Vi ska fira nyar har och det kommer vara jattemycket och jattestora raketer! :) Det ska bli sa kul, langtar tsa mycket till nyarsafton!
Men ska g;ra lite andra saker nu, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0