Inga läxor! :)

Tjingeling allihopa! :)
Nu har jag tränat med Theodor och innan dess så kom jag hem! :) Jag höll på och missa 14.02 bussen 401:an i Sickla Station. Om jag skulle ha missat den så skulle jag ha fått vänta i en kvart, men jag sprang och hann med den!:)
Iallafall. Jag har typ inga läxor! :P Okej det där No-provet nästa vecka men ja...jag behöver inte plugga så mycket till det just nu.
Jag har gjort klart 2011:a filmen och BellaoZidds! :) Bra vah?!  Så om ungefär fyra veckor eller rättare sagt tre så ska jag lägga ut dem dagen innan jag åker till Florida och när jag kommer hem så är det ju redan 2012! 
Jag vet inte om jag ska göra det där ed lucka 1, lucka 2 och 3 osv. Nej jag skippar nog det! :P Inte så kul! :P
Men ja, inte så mycket mer ohc säga så hej då! :)



Här ligger Laban och sover! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0