Längtar!

Tjingeling!
Idag har jag bara hoppat kaninerna och spelat ett jättebra hästspel som heter Ride, man tävlar, dresyr, hoppning och terräng. Det är jättekul.
Om ni inte har märkt så har jag lagt ut 2011:a filmen, kolla i helskärmsläge och njut! Den första filmen 2012 kommer inte ut föräns i Januari, då jag ska göra en husdjursmäsa film med STKH (kaninklubben). :) Det ska bli roligt, kommer filma alla kaniner. Om ni inte vill vara med på min kanal så är det bara att kommentera! :)
Sedan blir det väll tävlingar igen! :) Nu ska jag bara softa och tömma minnet på kamerorna och sådär! :D Men det här är inte sista inlägget innan jag åker, nej, nej ni bhöver inte vara oroliga. Kommer ju bloga en sista gång innan jag går och lägger mig, och ni kommer ju få följa med mig på min resa ellerhur?! Kommer ju blogga me mobilen mens vi är påväg! :D
Men ja...har inte så mycket mer och säga så hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0