Mondag!

Jaha, Mondag igen då! Varför ska helgerna alltid gå så himla fort?! Jaja...snart är det jullov iallafall! :)
Nu har vi egentligen lektion: Målstuga, men jag sitter och bloggar iställe! :P Nej men Johanna sa att vi inte ska ha något kemiprov den här terminen så då behöver jag inte plugga till det och då har jag inte något och göra! ;) 
Den 27:e Dec drar vi till Florida. Då kommer jag lägga ut den sista filmen i år! Ja...2011:a filmen. Jag är inte riktigt klar med BellaoZids men jag ska titta igenom den, har inte bestämt vilken låt än! :P Men den kommer också komma ut den 26:e Dec, dagen innan vi åker!
När jag kommer hem efter skolan idag så ska jag fixa Theodors tävlingsbok, den ser ju för hemsk ut! :P Men om jag inte hinner så kommer jag göra den imorgon och även Candys, jag ska ju ha blockflöjt klockan fem och slutar halv fyra...
Vi har ganska mycket inlämningar i veckan: Almost Famous uppsatsen (jag är ju redan klar med den och fick E.) Är nöjd med det! Måste bara tänka på att dem här nu och dåtid verben från början så att den blir gokänd från början. Sedan har vi presentationen, jag ska ju presentera Malin Bayard.
Idag ska jag gör biologi provet igen men kan jag och allt och nu sitter det! Sedan har vi inte så mycket mer. Så ja...inte så mycket för mig! Det är skönt! :)
Undrar vad jag kommer få för betyg i alla ämnen, kommer typ inte titta föräns jag har kommit hem när jag har fått det nästa Tisda när det är jullov! :P
Imorgon är det ridning och jag ska hoppa Skrållan, det gick ju väldigt bra på förberedande så det kommer nog gå suveränt imorgon!
Men nu ska jag nog ta och avsluta...Ha det bra, hej svejs! :)


Snart träffas vi igen gubben, kommer och hälsar på dig imorgon! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0