Duktiga ni är! ;)



Vad bra att ni besöker min blogg, nu känns det vekrligen värt att blogga. Jag har läst en del utav min gamla blogg som jag hade på tumblr och då ville jag sluta helt att blogga för att jag kände att det inte var ngn mening eftersom typ ingen läser och komenterar. Men ja. Haha.
Idag ska jag träffa Filippa, som ska hjälpa mig lite med läxorna, eller hjälpa och hjälpa hon bara sitter där och ifall ajg behöver hjälp så hjälper hon mig, men ajg kan ju det mästa själv. Vi har fått läxa att man ska svara på frågor och läsa sidor och vi har fått facit men jag vill ändå göra själv för att riktigt lära mig och nu ska jag fan få ett VG här!!! Annars får jag ingen systemkamera säger mamma! :( Men jag ska faktiskt ha ett VG, jag har bestämt mig nu, jag ska plugga jättemycket i veckan och så, jag får se hur det blir med headern. Men jag kommer nog göra den när jag har pluggat klart på Torsdag kväll. Men efter jag har pluggat så ska jag hoppa med Theodor och filma honom och mig och esdan ska jag fota också till headern och sedan ska jag fortsätta på filmen och göra headern.

Sedan efter Filippa ska jag rida och imrgon ska jag följa med Sofia hem så det blir en fullspeckad vecka och läxor naturligtvis! Plugga, plugga, plugga till No provet!!
Men nu måste jag sluta för matten börjar nu blä! Hatar matte men hej då! :)


Jag vill antingen ha den systemkamera som Alle har! ;)


Eller den! :) Jag får se vilken jag väljer i butiken, för jag kommer säkert få samma som med videokameran att jag får ett litet papper i ett paket och då säger mamma att vi ska åka till sickla och så får jag välja vilken systemkamera jag vill! :)
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0