Sådärja...normal layaout nu!

Ja som ni kanske märkte så var texzten och så kosntig men jag kundei nte fixa det hos Sofia...men nu är headern och allt perfekt tycker jag!  Tycker ni jag ska ha höstlöven fallande fortfarande och sedan ha snöflingor på vintoern, blommor på våren, solar på somamren osv, osv? :)
Jaja...
Jag koom hem för typ en timme sedan och först tog jag buss 471 sedan 821...jag vet. jag ska sluta med att säga vilka bussar jag tog osv.
Jag har börjat få många komentarer...och du som skriver att headern är ful, tyck det men jag blev iallafall jättenöjd! :) Du behöver inte ens läsa min blogg om du tycker den är ful!

Snart ska jag gå och lägga mig...imorgon ska jag träffa en tjej som jag alltid träffar i Nacka Forum på Torsdagar och då kommer jag komma hem vid halv fem, då äter jag och sedan ska jag typ hopppa med kaninerna om jag hinner innan det blir mörkt...menn det blir tveksamt. Men jaja...så jag bloggar typ halv sex om jag har hoppat med kaninerna. Annars när jag har ätit typ! :)
Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0