Saker som ni inte visste om mig...

1. Jag har ramlat av 10 ggr. 80 ggr kvar! ;)
2. Jag biter på naklarna när jag är nervös eller otålig.
3. Jag har pash.
4. Jag har inget smink på mig i skolan...
5. Jag väljer själv min klädstil, strunar i vad alla tycker går i vad jag känner för och tycker är bekvämt
6. Jag är medlem i STKH (Sveriges Kaninhoppare).
7. Jag har ramlat av 2 ggr på en ridlektion.
8. Jag har tre youtube kanaler på youtube.
9. Jag reser utomlands minst 2 ggr per år.
10. Jag älskar att göra filmer! :P Fast det kanske ni redan visste om mig, men jaja! :P
11. Jag säger  förlåt till Jonatan för att jag har tappat kärleken för honom...

Kommer inte på några mer saniningar om mig! :P



Jag längtar till Florida för då ska jag få min systemkamera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0