Beställt ett annat hinder! :P

Tjingeling, tjingeling allihopa! Nu har jag badat och lite sådant! :)
Jag har beställt ett annat hinder från den tjejen! :) Det kommer vara mycket snyggare och hon har redan fått sålt på mitt som jag hade tänkt beställa från början om ni undrar så ja. :) Men hon kommer inte börja med det förns nästa vecka typ för hon har så många beställningar och mycket att göra, men det gör inget! :) Det kommer vara jättesnyggt! Om ni tänker er trean (ni som håller på med kaninhoppning! :P) och sedan är det vitt och bommarna, det ska vara plank och så ska hon såga ut  röda hjärtan och limma fast de på planken! Visst låter det snyggt?! :D
Aja, nu kollar jag på Talang. Imorgon ska vi åka till Naturhistoriska musét för att kolla på Cosmonva. Vi ska typ kolla på rymden! :) Det ska bli kul och hoppas föreställningen kommer vara bra, men det tror jag! :)
Har föresten fått in ganska många frågor! Men det är bra! Ni som inte har frågat! Fråga ni också! :)
Nu måste jag börja avsluta, så hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0