Håller på och bli sjuk typ! :/

Japp, nu håller jag på och bli sjuk typ. Jag har en aning feber, ont i halsen och är typ lite trött! :( Hoppas verkligen jag inte blir sämre för då blir hela påsklovet förstört! :(
Jag gick med bara flis när det blåste igår när jag skulle hem...inte så smart kanske. Men trodde det skulle vara varmare och orkade inte ta på mig jackan. Det är väll därför jag mår som jag mår...fan tänk om jag blir sjuk nu då! Vi ska ju åka båt på Tisdag, tävling på Söndag och ja...jag måste bli bättre!
Det började med att jag var tung i huvudet på morgonen, jag var trött även fast jag hade sovit till halv ellva. Sedan var  jag hängig och trött när vi var på Kines Restaurangen. Åt bara ett grillspett och lite ris...det var jättegott men ville inte ha mer.
Om jag inte är helt frisk på Söndag så kommer jag ta en Alvedon och tävla iallafall! Och så klart åker jag båt ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0