Hemma! :)

Nu har jag kommit hem från simhallen! :) Kunde ju inte vara med och simma  av en privat anledning! :P Så jag kunde inte vara med. Men skulle ju jättegärna vilja kunnat det! Men på Onsdag ska jag nog kunna vara med! :)
Men ja..nu har jag iallafall kommit hem. Tog buss 413 som kom precis när jag kom. Så hoppade på den på Järla station. Sedan gick jag ju av i Sickla bro och ja ni vet, jag tog 401:an där och så! :P Men ja...vet inte riktigt vad jag ska blogga om! :)
Fick en kommentar av någon tjej och jag blev så arg typ, så jag tog bort den! :P Men hon tyckte att jag inte bara skulle skriva om vad jag hade och så i skolan eller någonting sådant var det. Hon tyckte iallafall att jag borde skriva lite mer vad jag tycker och så. Såhär är det: det här är min blogg och jag bestämmer vad jag ska skriva på den. Om jag vill skriva om vad jag gör i skolan och så får jag skriva om det! Det är ju kul att få lite åsikter, men det här är faktskt bara min blogg och jag bestämmer vad jag ska skriva på den. Om ni inte gillar den behöver ni inte läsa den. Jag bloggar inte för att få många besökare utan för att det är kul. Men kommer typ ta bort den när jag har slutat gymnasiet! :P Eller kanske tidigare, för jag vill liksom inte vara en bloggnörd i hela mitt liv! :P Hehe, men vi får se! :)
Snart ska vi äta, eller om typ en timme och vi ska äta kyklingspett med jordnötsås!  Det ska bli gott! :) Sedan ska jag gå och spela blockflöjt och efter det ska jag kolla på Halv åtta hos mig, 112 på liv och död och På bar gärning! :) Det är så himla bra! :)
Men ja...ska nog avslua nu! :P Hej då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0