Kollat på Bio m.m! :)

Nu har vi nyss kommit hem från Bion! :)
Först åkte vi till Nacka Forum. Hehe måste bara berätta det här! :P När vi skulle ta bussen! :P
Vi skulle ju ta 821:an från Älta gård. Jag höll på och spelade på mobilen och Sarah med typ. Bussen skulle komma om två min, men den kom tidigare och vi såg inte att den kom så plötsligt kom den där och jag ba: Hallå! Och vinkde till bussen och så svängde den in jättesnabbt! :P Herregud altså! Men ja...
Väll i Nacka Forum så visade jag först vilka kameror jag ville ha på Media Markt! :) Sedan åt vi sushi på sushibaren och mamma skulle lämmna några Aloevera dunkar till Matinas mamma. Matina går i Sarahs klass!.
Efter det åkte vi till Bion i Sergels Torg. :) Vi såg ju på En gång i phuket och den var ju jättebra! :)
Efter det åkte vi hem och nu ligger jag är i soffan och har inte så mycket för mig! :P Jag tror vi ska äta snart, men jaja...hej då! :)



Juste...det ska komma eller så har det varit en tsunami i Thailand idag! Vi hörde det på radion påväg till Bion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0