Påsklov snart! :D

Snart får vi påsklov! :D Vi har ingen halvdag som alla andra skolor har för vi är tvungna att göra klart våra filmer! :P Men ja...
Vi har haft Sv/En, sedan var det ju Talangjakt och sedan var det bild och lunch. Efter lunchen ska vi göra klart våra filmer. På Sv/En så gick vi igenom vad olika länder hette på Engelska m.m. Sedan var det ju Talangjakt i två och en halv timme! :P Det var jättemånga bidrag i jämfört med förra året...17 st! :P
Okej! :P Nu berättar jag! :P Det var såhär först var det Hanna och Lovisa som skulle sjunga men sedan skulle hela klassen komma in liksom när de hade sjöngt lite, men vi anmälde bara Hanna och Lovisa för de var förra året och det skulle typ bli en överraskning att vi kom in sedan! :P Så hela klassen var egentligen med i vårt nummer, men det var en hemlis så jag kunde ju inte skriva det här på min blogg! :P
Efter det var det ju Bild och då skulle man rita en valfri bild av två eller enpunktsperspektiv! :) Det var kul och jag ritade en bild från London! :) Saknar det och Florida så himla mycket! För snart två veckor sedan när jag fyllde år förra året åkte vi till London! :P Åhå, saknar det så mycket! Men ja! :)
Snart är det påsklov och det ska bli så himla skönt och roligt! :) Vi ska ju göra en massa roliga saker! :) Om två lektioner har vi påsklov! :D Men ja, vi börjar snart så hej då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0