Söndag!

Idag är det ju Söndag! :) Det betyder: om en vecka är det tävling! :D Längtar så mycket! :) Det är ju som ni säkert har läst första utomhustävlingen på länge! :) Theodor ska starta krok medel ny, är faktiskt lite nervös och Frida min kompis kan tävla då så då kommer Maja (Fridas kanin) och Theodor tävla i samma klass! :) Men ja...
Idag ska jag bara liksom chilla! :P Ta ett bad och så! :) Sedan ska jag gå på en långis med klumpidunsen! :) Ska gå i "djungeln" och runt hella tomten och ligga i gräset och gosa med honom! :) Ska filma lite och så! :P Men det kommer inte komma ut några nya filmer på min Youtubekanal för jag har lagt ut så mycket nu! :P Nu får ni vänta med att få se nya filmer förns nästa vecka! :)
Juste, Theodor ska till landet igen i år! :) Han följde med förra året och nu ska han till landet igen! :) Det här året ska vi köpa en bur där också! :) Vi ska göra det typ efter några dagar vi har kommit dit! Ska kolla på blocket så att vi hittar någon bur runtom vårt landställe :) Han ska ju fortfarande bo i stallet (det finns ett stall bredvid huset) fast i en bur! :) Sedan ska jag filma där och göra en film om honom när han är på landet! :) Och hoppa med honom och filma när han hoppar men ja! :) Nu ska jag ut till Theodor hej då! :)


Sötnosen! :) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0