Valborgsmässoafton!

Idag är det ju valborgsmässoafton och vi har nyss kommit hem från brasan! :) Där träffade vi Little Darling och Frida och deras familj! :) Tyvärr fick jag inte träffa Zidd! Nepp, han var inte där den här gången! :( Men vi tog ju med Tessie och det gick jättebra! :)
Först gick ju facklatog ner till brasan, sedan tände vi på brasan och jag fottade en massa så en bildbomd kommer på brasan senare! :)  Sedan gick vi och köpte lotter på chokladhjulet men vi van ju inget som vanligt typ! Men ibland har vi faktiskt vunnit! :) Men det här våret vann vi tyvärr inget. Men sedan köpte vi sockervadd och korv och sedan cola och efter det köpte vi remmar och jag en sånhär godisspray! :) Man sprayar typ in vatten men de finns olika smaker! Hehe lite svårt att förklara! :P Sedan sa vi hej då till Little Darling och de och sedan gick vi hem! :) På vägen hem hörde vi fyverkerier från fåfängan! :) Men ja...och nu ligger jag här i soffan igen och bloggar! ;) Men ska nog avsluta nu! :) Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0