Darling har varit här! :)

Idag har Darling varit här! :) Det var jättekul! Först badade vi i poolen och då tog vi kort och filmade med hennes kamera som är vattentät! :) Den är så bra och jag vill också ha en undervattenskamera! Aja. Jag ska göra en film om det, men jag kan tyvärr inte lägga upp den på Youtube för jag får inte! :( Sedan åkte vi ut med rullstolen och det var jätte, jättekul alltså! :D Men ja...sedan plockade vi hallon och gick till kaninerna och kelade med ungarna och sedan fotade vi i trädgården! Det var verkligen jättekul! :) Men sedan var hon tvungen att gå hem! :(
 
Nu ska vi äta middag och sedan ska vi åka och lämna in min kamera igen! :) Men ja...ska nog avsluta nu, hej då!
 
Här får ni en liten undervattensbild på mig från idag! :)
 
 
Väldigt ful, men jag bjuder! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0