Måndag!

Idag är det måndag och det innebär att det bara är två veckor kvar utav sommarlovet för mig iallafall! :( Näst-nästa måndag sitter man i skolbänken och hör sin lärare säga: Välkommen tillbaks till skolan efter sommarlovet! Fan! Jag vill inte börja i skolan igen! Åh! Blir så arg! Vill fortsätta ha sommarlov, det här sommarlovet har gått så himla fort! Men vi har ju gjort jättemånga roliga saker också! :)

Idag ska jag bara vara ute med kaninerna. Kanske ska träna de lite och då ska jag filma med min kamera som funkar igen! ) Fast det är glappigt så ibland kan man inte använda den! Men jag har lagt den i solen så får vi se om det funkar! Ska iallafall göra en massa filmer när jag har filmat idag! :) Ska bli så kul! Hoppas verkligen att kameran blir helt bra! Annars ska vi lämna in den igen, det är så jobbigt att det ska glappa! Men jaja! :)

Idag ska Frida skicka filmerna från tävlingen i Lördags och de ska jag lägga upp innan filmerna som jag ska göra idag! ;) Men aja, nu ska jag avsluta! Hej då!


 
Den här bilden är faktiskt fotat av min videokamera! De måste hitta den! Jag vill ju göra en film om Kolmården!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0