Tävling imorgon! :D

Imorgon är det ju tävling! :D Det är två dagars tävling i Hågelby och det ska bli awesome! :D Längtar så mycket!!! Redan i Onsdags så kom startlistorna upp, men jag tänkte berättanär jag ska starta nu! :)
 
Imorgon ska jag starta som 9 med Candy i krok lätt ny. I lätt med Fluff ska jag starta som 4 och med Piggelin 14. :) Sedan ska jag starta medelsvår krok med Theodor och där ska jag starta 23 av 24! Hehe näst sist, men ja!
 
På söndag ska jag starta alla kaniner i lätt! :P Jag är först ut med Candy som alltså startar som 1. Sedan har jag Fluff som ska starta som nummer 6 och Piggelin ska starta som nummer 11 och Theodor som nummer 17. Ganska stressigt, men aja! :)
 
Nu ska jag packa ryggan och handla matsäck tills imorgon! :) Transportburarna är redan fixade Tagga!!!!! :D :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0