The schoolday

Tjing allihopa! Idag var ju jag i skolan igen! Ganska kul, men vi sltuade halv fyra! :(
 
Vi började med Mentorstid och då pratade vi lite om klassresan och så. Efter det var det No och då pratade vi om Kolhydrater och molekyler och ja sådant klurigt! xD Nej, men ah. Efter det så var det lunch och efter lunchen var det Engeska och när typ halv lektionen hade gått så gick branlarmet! Jag höll på att jobba med ett gramatikhäfte och jag skulle skriva något och då hann jag skriva första bokstven liksom. Så jag skrev W och sedan gick brandlarmet! Men det var ingen störra sak utan det var byggarna som skulle bygga något i skolan och när de hade rivit loss en vägg så blev det rök och då gick brandlamrte igång. De är ju känsliga så ja, men sedan var det Idrott och efter det var dte Matte, men då skulel vi gå igenom något på Non istället så det fick bli No då också! xD Tror jag kan måndagens lektioner snart! :P Vi har ju fått ett nytt schema så lite svårt att komma in i det, men snart så!
 
Snart blir det middag och det ska bli lax med potatis och vitlöksås! Mums! Älskar det! Det är så gott! Efter maten ska jag plugga lite för vi har fått en läxa! :/ Vi ska läsa några sidor i No boken och svara på testa dig självfrågor tills på Onsdag och sedan ska man göra det till ett visst kapitel och sedan ska vi ha prov på det. Så nu drar proven och läxorna dra igång! Men ja...ska avsluta nu! Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0