Tjenare! ;)

Idag ska jag inte göra så mycket! Bara chilla liksom! ;) Nej, men jag ska typ träna kaninerna lite och sedan ska jag inte göra så mycket mer. Typ bada och så! Men jag har inte så mycket att blogga om så det är bara att bara önska inlägg om vad ni vill läsa för något! :)
Har föresten gjort en film om Harry Potter! :) Jag har laddat ner ett program som man kan ladda ner filmer från Youtube och då laddade jag ner Harry Potter filmer! :) Ska lägga in videon här i ett tidsinställt inlägg så att ni som vill får se den! :)

Nu måste jag dra, hej då! :)

Love you! <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Javisst, jag kan gärna hjälpa dig :) Skicka headern på min mail.
Dock ser jag inget problem med varken menyn eller headern? :)

Svar: Men det är inte den här headern! :) Det är den andra! Men om du kan sätta in den och sedan fixa till så kommer du nog se! :) Ta bort det vita runt headern också! :)
Emelie Bäckman

2012-08-12 @ 12:53:00
URL: http://www.canonryttaren.blogg.se
Postat av: Elsa

Kan inte du lägga upp videon som du och frida gjorde? :)

Svar: Det var jag och Felicia som gjorde den och jag har lagt upp den i ett tidsinställt inlägg som kommer upp snart! :)
Emelie Bäckman

2012-08-12 @ 14:28:55
Postat av: Louise

Sv: Jaha okej. Skicka inloggningsuppgifterna och headern till min mail ;)

Svar: Ok :)
Emelie Bäckman

2012-08-12 @ 17:37:30
URL: http://www.canonryttaren.blogg.se
Postat av: Mia-pia

GÖR mer vidiobloggar och filma mera och lägg ut på bloggen! Det är kul att se

2012-08-12 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0