Lördag!

Yes! Nu är det Lördag. :) Så himla skönt! Men har bestämt mig för att jag inte ska tävla. Känner mig inte så bra igne och det kommer ju inte bli bättre att vara i ett kallt ridhus och det sägs att det ska snöa imorgon igen och då kommer det ju bli kaos i trafiken så jag ska inte tävla. Men aja. Får vänta tills Januari och sedan är det ju Kistamässan som väntar också! :D Så himla kul! Då ska jag Felicia och Emilia gå. :) Om jag får en Iphone som jag måste få!!! Så ska vi göra videoblogg där hihi! ^^ Men ja...men ärligt jag kan inte gå runt med den där jävla sony ericson längre! Jag måste ha en iphone. Önskar mig en svart i julklapp. Bara att hoppas på det bästa!!! :) Men ja. Idag ska vi se när Sarah har föreställning och så. Men måste gå ut och ge kaninerna mat och då ska jag filma medans så håll utkik sedan på min Youtubekanal för då kommer jag nog lägga up pfilmen! :) Men aja. Ha det gött sålänge! Hej då! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0