Tjing bloggisen! :D

Idag ska Felicia komma till mig och det ska bli sååå himla kul!!! :D :D Hon ska vara här från kl 1 idag till typ 12 imorgon! :D Hon måste typ hem då för sedan ska vi se på bio så hon kan inte stanna längre! :( Aja. :) Men vi ska väll göra en massa roliga saker. Vara ute med kaninerna, åka den roliga saken. Fast nu när det är vinter så ska vi ha en snowboard bakom! :D Så kuligt! ^^ Har fakiskt tänkt att lägga upp filmer på det, men vet inte om jag ska göra det. :/ Fast jag vet inte! :) Kanske kanske inte. :) Jag ska iallafall göra en film om En dag med Felicia! :D Japp det ska jag göra! :) Men nu ska jag avsluta. För jag måste fixa här tills hon kommer! :D Och juste. Nu är det bara 76 dagar kvar!!!! :D Men ja. Hej då! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0