Beställa pizza snart! :)

Tjing! :P Ikväll så ska, mamma, Sarah, hennes kompis Evelina och Evelinas mamma åka båt. Men jag får inte följa md! :( Haha jo då, men har ju ridning på Tisdag så det skulle bli lite stressigt. Båten kommer in halv fyra och jag börjar tjugo över fem, visst jag skulle kunna hinna...men jaja. Jag stannar hemma istället. Ikväll ska vi beställa Pizza och sedan ska jag inte göra så mkt mer! :) Måste gå ut till Theodor igen ikväll för han har exem på hakan och då har han kliat och kliat på vattenflaskan där han dricker och så har typ päls gått bort och om han fortätter så kommer han börja blöda så jag måste ta en kräm och smörja in det så klådan slutar! :) Sedan ska jag inte göra så mkt mer...ska bara ta det lugnt och så! :) Jar har laddat upp fem filmer nu på Youtube! :P Euphoria filmen, tre filmer när Theodor tränar och filmen på tävlingen. Jag ska ju börja filma alla kaniner (förutom de som inte vill och jag vet vilka det är) på varje tävling och göra en film om det och lägga upp på Youtube! :) Så jag har lagt upp fem nya filmer och mer kommer imorgon! :) En film när Candy och kanske när Polly tränar! :) Men sedan får det räcka till nästa tävling! ;) Men ja...snart ska de åka och sedan ska vi beställa Pizza och sedan ska jag åka igen för att handla chips och en semla! Måste  ju också få lite gott när de åker! ;) Men ja, antar att jag måste avsluta nu, hej då! :)


Ska beställa en Hawaii pizza som vanligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0