Fixat! :)

Nu har jag fixat ny header! :) Vad tycks?! :D Blev iallafall väldigt nöjd!
För en stund sedan så hoppade jag med Theodor och jag filmade ännu mer! :P Så det kommer nog komma en eller två videos till på min Youtubekanal idag, men sedan får det allt räcka till nästa tävling! ;) Gjorde en krok bana idag! Vi var tvungna att hoppa där jag har kaninerna i hagarna på sommaren istället för det var fortfarande snö vid hallonbuskarna där vi tänkte hoppa och det var så lerigt där jag hoppade med Theodor förut så där kan man inte hoppa mer på ett tag iallafall! :P Kan hoppa där när det har torkat upp och när det inte är så blött. Det var lite trångt  där och så, men Theodor var jätteduktig och vi är som vanligt taggade till tävlingen som ska vara den helgen skolan börjar igen! Det ska bli så kul! :) Det är ju krok då så det var därför jag tränade krok! :)  Nu ska jag lägga upp lite mer videos! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0