Skola i morgon :(

Tjingeling allihopa! Nyss tog jag ett skönt bad! Känner mig bättre efter det! :) Så jag kommer ju kunna gå till skolan i morgon! :) Just sitter jag vid pappas dator och laddar upp videos från tävlingen. Tyvärr blev det inte någon film på Polly för det är liksom som en till lins på videokameran som man kan dra över linens så det int
e blir dammit. Lite svårt att förklara men jaja. så jag fick hålla på där och fixa precfis innan jag skulle starta och då skulle ju Frida råka klicka på slutarknappen sedan så det blev aldrig någon film! :P Hehe...jaja! Sedan gör jag inte så mycket mer, ska nog ägna mig resten av kvällen åt att plugga på kemi provet! Kan typ skriva ner det jag ska säga på min och Sofias redovisning om vår på hittade religion i skolan på en rast eller lektion när jag sitter i det lilla rummet! :P Så ja! :) Behöver inte göra det nu! Nu måste jag plugga, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0