I skolan :)

Då är man i skolan. Det är ganska kul. Mn vill inte ha prov på Onsdag. Det känns att jag inte kommer få E. Vill ju ha C, men det kommer säkert gå dåligt för mig :( Det känns verkligen som det...men ja.
Nu snöar det faktiskt! :) Det är så bra :) Dem sa ju på vädret att det skulle komma NEDERBÖRD och det kan vara regn eller nsö men det blev ju snö igen! :) Den här snön kommer ligga kvar! :D

När jag kommer hem så ska jag spela blockflöjt! :) Yay! :) :P Och innan dess ska jag träna ninerna för jag slutar ju tidigare idag för dem har gjort att vi inte slutar halv fyra! :D
Sedan ska jag äta:

Lax med potatis och vitlöksås! Gott! :D .
Sedan ska jag kolla på:

Och:

112 på liv och död! :) Nu vet ni mina planer! :) Sedan måste jag ju plugga till provet såklart också! :) Så det blir mycket efter skolan! :) Längtar! :P
Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0