Kimi provet avklarat! :)

Hej allihopa! Nu har jag gjort kemi provet och det gick bättre än vad jag ade förväntat mig! :) Tror jag kommer få D eller C...men man vet aldrig! :) Men blir nöjd om jag slipper göra omprov!
Snart ska vi äta om typ tio minuter, är jättehungrig. Innan jag skulle göra provet så fick jag typ en äcklig magsyra och det kändes som om jag skulle spy! :P Det var väll för att jag var hungrig, men inte så trevligt innan ett prov liksom, men som tur var så gjorde jag inte det. Sofia sitter fortfarande ute och gör provet. Hon skriver väll mer än mig och bättre...hon får väl som vanlig C eller B! :( Och jag kommer säkert få E eller IHG. Men ja, man får vänta och hoppas på det bästa...
Idag ska jag följa med Sofia hem! :) Det ska bli kul, gör det istället för att träffa Filippa. För nu har vi ju gjort klart provet och sedan har vi inga mer läxor den här veckan. Vi ska ha idrottsläxa om närings och träningslära om typ en eller två veckor och idag på Idrotten hade vi Bee test. Jag blev ju trötta fort så jag sprang bara fyra varv. Men jag är nöjd ändå! :) Det var lite jobibigt, hade kunnat några till men Sami (vår jumpalärare) sa att det var bra så jag gjorde inget mer sedan! :)
Så sedan är det prov på närings och träningslära och sedan något annt och sedan är det sportlovet. Lång kvar! :) Men nu ska jag gå och äta hej då! :)

Undrar vad det blir för mat idag?! :P


Glömde och berätta att BellaoZiddkanalen fyller excagt ett år idag! :D Ska göra en film om det..men hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0