Pluggat klart! :)

Hej allihopa! :) Nu har jag pluggat klart! :) Eller ja...inte So provet, men det kan jag ta imorgon! Orkar inte just nu! :P Tycker jag har koncenterat mig nog vid det här tillfället. Det är ju läggdags om ca 45 min och orkar bara inte mer. Men kanske kan försöka! Ajja! Jag har iallafall skrivit ner vad jag hade blandat ihop på No provet och tränat på Närings och Träningsprovet. Tror jag redan kommer ihåg lite, så det känns ganska säkert iallfall! :) Men måste ju såklart fortsätta och plugga på det imorgon och så! :) Ska somsagt börja på So provet då också! :) Men iallafall...
Vet ni? När jag skulle gå ut och ge kaninerna mat på morgonenen så ramlade det ner något på golvet i garaget. Jag tänkte: är det någon där inne eller. Nej det kan det ju inte vara, dörren är ju låst. Det kändes lite sådär läskigt! :P Det ramlade nämligen ner precis när jag gick förbi där! Så...ja!
Det blir ingen tävling för mig på Söndag! :( Frida kan inte för hon har fotbollscup, Sofia kan inte för att vi har ju ganska mycket prov. Själv tycker jag verkligen inte hon har mycket för So provet är ju inte förns veckan innan prao och Närings och träningsprovet är ju veckan innan det povet så ja...men hon får välja! och Johanna kan inte för att hon ska tävla med sin häst...
Jag blev så glad när det hade kommit upp på forumet att det skulle vara tävling i allafal och jag anmälde mig och allting...men ja...det är ju tävling om två veckor igen och det går ju fort det! :D Imorgon är det redan Torsdag! Tänk vad tiden går egentligen!... :P
Nej, nu får jag ta och avsluta! Hej då! :)


Klumbiduns som skulle ta sin andra pinne i rak lätt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0