Prao plats m.m! :)

Hej! :) Nu har jag kommit hem! Sofia åkte ju hem tidigare men jag gick med Klara, Cornelia, Elin och Lovisa och så på lunchen! :) Det var jättekul! :) När vi skulle ha HK så särade på oss och jag och Lovisa gjort dessert medans Klara och Elin gjorde Pizza. Men Cornelia vill så gärna göra shnitzlar (stavnig) istället! :P Så hon fick göra själv! :P Men jag och Lovisa gjode äppelpaj och den blev jättegod! :) Allt blev jättegott! :)
Just nu så fösöker vi fixa Prao plats! Jag har fixat på tyresö djuraffär, där hjälper man till attt städa burar och ta emot kunder som vill köpa kaniner och så! :) Men vi har också fixat på hunddagis! :) Så jag får se vilken jag väljer! :) Men ja! Snart ska jag äta och sedan ska jag spela blockflöjt! :)
Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0