Statsorientering imorgon! :)

Tjigneling allihopa! Snart ska jag gå och lägga mig...ska bara kolla på bussar först. Ja...imrogon ska vi ju samlas 9.00 vid Slussen, eller ja där ovanpå vid McDonalds och sedan ska vi ha statsorientering. Jag ska gå med Sofia och Pauina :) Det ska bli kul! :) Har packat ner digitalkameran laddad och klar så kommer lägga upp en bildbomd när jag kommer hem och lovar det! :D
Glömde laddaren till datorn än en gång i skolan idag...blir så jävla irriterad på mig själv. Det första jag måste tänka när jag har sluta är: ta med laddaren för annars glömerm jag den hela tiden! Måste börja göra det, det här är så jobbigt....nu kan jag inte plugga heller...men jaja. Får plugga imorgon istället! Sedan ska jag vara så klumpog att slarva bort ett lite såntär minneskort till mobilen...dem är jättesmå så det är jättelätt att lsarva bort dem. Har så många...så jag blandar ihop dem och håller på så den ligger någon stans och jag hitter itne det! Och det var det där minneskortet där jag hade laddat ner alla harry potter teman och massor med andra teman på! Snyft! :( Jaja...måste få fram1 det imrogon asså! Men nu måste jag säga godfnatt för jag måste gå och lägga mig! Vi hörs imorgon efter skolan! (Slutar halv två så vi hörs väll typ kvrt över eller något, måste ju hoppa med ninerna innan så ja...) godnatt! :)


Theodor och jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0