Tjingeling! :)

Nu är jag i skolan och v har rast. Matten börjar tjugo över 8 och den är ungefär kvart över. Alla sitter och lyssnar på musik och kollar på videos, skrattar och pratar men jag och Sofia bloggar! :P
Vi har nyss haft SV/EN och det är Svenska och Engelska om ni undrar. Där tyckte Petri att vi behövde träna på studietekniken så vi fick läsa en text och sedan skulle vi göra anteckningar om den.
Nu börjar matten snart och sedan vet jag inte riktigt vad vi ska ha för lektion. När jag kommer hem så ska jag träna kaninerna som vanligt till nästa helg! För det är ju tävling då, antingen på Lördag eller på Söndag, klubben har inte riktigt bestämt sig tror jag! :P Men jag ska iallafall tävla då och Johanna, så om Sofia eller Frida inte kan så gör det ju ingenting men det skulle ju vara jätteroligt om båda kunde! :) Och Sarah min syster ska också tävla då så det ska bli jättekul! :) Det är ju första tävlingen för i år! :)
Men nu måste jag springa och hänta laddaren innan datorn dör så jag får ta och avsluta nu hej då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0