Tjingeling!

För en timme sedan vaknade jag och då såg jag att det hade snöat jättemycket, eller ja, jättemycket occh jättemycket. Några cm till iallafall! :) Jag blev så glad! :)
Nu sitter man här och kollar på alla bilder och filmer som jag fotade och filmade när jag var liten! :P Hehe...skrattar ihjäl mig... :P
Jag sitter vid pappas dator om ni undrar och snart ska jag gå ut till kanierna och ge dem mat och kolla vattnet. Ja...vattenflaksorna fryser ju nu så man måste tömma dem varje dag och sedan fylla på med ljummet vatten. Lite jobbigt, mnen så äre! ;) Jag ska också fotaa när jag går ut, så bilder kommer sen! :)
Vi ska åka till djurraffären och köpa två stora säckar med hö och en spån till för vi ska göra rent idag också, brukar ju göra det varenda helg! :) Sedan ska vi åka tillMacDoald´s! :) Efter det ska jag nog hoppa med Pollly och sådär, men nu ska jag titta vidare på alla bilder och filmer jag gjorde när jag och Sarah var små! :P Men ja, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0