Utflykt! :)

Idag ska jag, Sarah, Emma och ja alla vi kanner aka pa en utflykt. Vi ska typ aka  nagot tag och stanna pa olika stallen. Det ska bli jattekul! :) Sedan ska vi bara ta det lugnt och ata middag och ja...far se om jag hittar ngn data pa ngn restaurang men det blir nog svart. Men om jag hittar en sa ska jag sjalvklart blogga, men har inte hittat ngn data pa ngn r4estaurang sa ja...
Imorgon maste v i ga upp klockan 7 for vi ska ju aka till Orlando (en stad i Florida) och kolla pa Universiu (stavning( studio och kolla pa Harry Potter skolan. Och massor med andra saker! :) Det ska bli jatteroligt, vi kommer vara dar i tre dagar och sedan ska vi aka hem! :( Och nar jag kmmer hem sa ska jag ju ga pa husdjursmassan med en som heter Johanna. Da ska jag hamta en till kanin och den ska heta Polly. Sa det blir en fullspackad dag dar, och  dagen efter ska vi kastrera Fluff! :P Sa ja....men nu maste jag ga hej da!



Klumpiduns! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0