Ätit tacos! :)

Tjingeling allihopa! :)
Nyss åt vi tacos och det var supergott! :) Innan vi åt så var vi och handla, då handlade vi godis och sådant och marängswitch och det ska vi mysa med framför Harry Potter ikväll! :) Vi har kommit halvvägs på filmerna. Det är ju 8:a filmer och vi har ju bestämt att vi ska se alla Harry Potter filmer och vi ska se den 4:e filmen idag som är Harry Potter och den flammande bägaren. Vi har inte den, men vi ska hyra den. :)
I LOVE HARRY POTTER!!!!!!!! :D
Aja. Just nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag ska nog bara chilla lite med facebook och youtube! :) Har nu gjort den där filmen om när jag berättar mina kaniner så du som ville se en sådan film kan gå in på min youtubekanal nu. :) Den är innan filmerna från tävlingen igår! :)
Men ja. Ska nog avsluta nu, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0